Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006

ΟΒΕΡ,ΟΒΕΡ...ΣΕ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ.



Κωνσταντίνος

Καραγκιόζης

από τον

Γίγα









"Οι δημιουργοί όλων των ηλικιών που
συμμετέχουν στην έκθεση έχουν τον καλώς
νοούμενο εγωισμό και περηφάνεια.
Θέλουν να επιβάλουν όρους για την παρουσίαση
της δουλειάς τους που ενδεχομένως να μη
γίνουν δεκτοί,οπότε γυρίζουν την πλάτη στο
σύστημα.Επειδή δεν μπορούν να εκφραστούν
μέσω της mainstream οδού,διασπώνται,
κάνουν διάφορα πράγματα,βρίσκουν άλλες λύσεις"

Πάνος Κουτρουμπούσης μιλά
για την αναθενα στην Μαργαρίτα Πουρνάρα.

Ένθετο ΤΕΧΝΗ στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2006


Ο αιώνιος Καραγκιόζης!
Εμείς ευχαριστούμε.

12 Comments:

Blogger karatransavantguardia said...

Anonymous said...

Καλημέρα!

Όσοι ξέρουν τον Κουτρουμπούση, ξέρουν ταυτόχρονα ότι θα ήταν ο τελευταίος που θα ζητούσε συνήγορο σεοτιδήποτε κάνει - μακρυά λοιπόν από μένα οποιαδήποτε τέοια πρόθεση... Αυτό δεν σας κάνει λιγότερο εμπαθείς, βέβαια. Ο Κουτρουμπούσης βέβαια μιλάγια μιαολόκληρη πορεία ζωής και όχι ένα συγκεκριμένο όχι σε μια συγκεκριμένη στιγμή σε μια συγκεκριμένη πρόταση - άσε δε που ο ίδιος έχει πεί πρώτα το όχι, ενώ εσείς, συγχυσμένοι καλλιτέχνες, είπατε όχι αφού πρώτα είχατε πει ίσως! και βέβαια αν οι underground (κατά τη δική σας έννοια) δεν γουστάρουν το ΔΕΣΤΕ ούτε μπλέκουν μαζί του, ούτε μετά τού δίνουν φιλικές συμβουλές (!!!) για το πώς θα προφυλάξει το κύρος του (που σαν underground αρτίστες δεν θα έπρεπε να του αναγνωρίζατε έτσι κι αλλοιώς). Καλή συνέχεια!

Ηρακλής Ρενιέρης
djbwana@hotmail.com


Το βάζουμε εμεις εδώ
γιατί στο
ΤΩΡΑ ΔΕΣΑΜΕ
μπήκε προφανως κατά λάθος.

καρατρανσαβαγκάρντια

3:55 π.μ.  
Blogger Mirandolina said...

Κύριε Ρενιέρη, μονίμως υπερασπίζεστε άλλους. Με συγκινεί ιδιαιτέρως αυτή η ευγένεια ψυχής που σας διακρίνει - ακόμη κι αν τα μπράβο και τα χειροκροτήματα όσων το παίζουν αφεντικά της τέχνης κάνουν τη στάση σας να μοιάζει για γλύψιμο (να το προσέξετε αυτό, θα παρεξηγηθείτε - δεν είναι όλοι καλοπροαίρετοι σαν κι εμένα).

Επίσης, με συγκινεί πάρα πολύ αυτό το υπέροχο χάρισμα που έχετε - αυτό που σας επιτρέπει να ξέρετε τι εννοεί ο Κουτρουμπούσης ακριβώς, ποιό είναι το ανδεργράουντ κατά την έννοια των άλλων κλπ κλπ. Μήπως είναι κληρονομικό χάρισμα; Μήπως είστε θεός, ήλιος καλοκαιρινός; ή, έστω, ενδιάμεσος; Για αυτόγραφο που απευθύνομαι;

7:44 μ.μ.  
Blogger karatransavantguardia said...

said...

Δηλαδή τώρα Ηρακλή θα σε πείραζε αν
ο Πάνος Κουτρουμπούσης είχε καλή
γνώμη για μας;
Θα σε ενοχλούσε πολύ αν όντως μας έστελνε ένα γλυκό μήνυμα σε μια
γλώσσα λιτή και γενναιόδωρη γεμάτος
ενδιαφέρον για το τι γίνεται;
Εμείς έτσι το λάβαμε.
Η αντιστασιακή του διαδρομή των
όχι τον κάνει αθάνατο Καραγκιόζη,
πράγμα που στην καρατρανσαβαγκαρντιανή
ισοδυναμεί με σωτηρία.
Η συμμετοχή του στην αναθενα ήταν ένα από τα λίγα πράγματα που γνωρίζαμε
όταν είπαμε το ίσως. Και από τα ελάχιστα που ήταν αληθινά.
Εχω την εντύπωση ότι ξέρεις λίγα
πράγματα για μας και από συγκεκριμένες επισφαλείς πηγές.
Ευχαρίστως να γνωριστούμε αν έχεις
τίμια διάθεση απέναντί μας.
Οσο για τους χαρακτηρισμούς που μας
κατακουτελιάζεις κρίνονται επιεικώς.
Το συγχυσμένοι δεν μας πειράζει
το καλλιτέχνες βάλτο κει που ξέρεις.
Το αντεργκράουντ δεν το κατέχω
το αρτίστες αν αποδίδει την ομοιότητά μας με τσίρκο κοντά έπεσε.
Πρέπει να αναζητήσεις να μάθεις ποιά
είναι η δική μας έννοια για κάποια
πράγματα πριν μιλήσεις για αυτήν.
Επίσης διαβάζοντας προσεχτικότερα
θα αντιληφθείς ότι μιλούμε για ειδικό βάρος και ρόλο.
το κύρος δεν είναι σχεδιασμένο
στον δικό μας καρατρανσαβαγκάρντια χάρτη του κόσμου.
Αν η συμμετοχή σου εδώ προέρχεται από ενδιαφέρον καλώς ήρθες.
Αν απλά βρίσκεσαι σε διατεταγμένη
η αυθόρμητη υπηρεσία ,επιτίθεσαι.
Ετσι σύμφωνα με μια ελληνική παράδοση μετα το βροντερό μας ΟΧΙ
θα ακολουθήσει το γνωστό γιουρούσι:
ΑΑΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

!!

Γίγας

12:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωπ! Ωπ! Ωπ! Ένα-Ένα γιατί έπεσαν πολλά...
Καρατρανσαβανγκαρντίστες : Ούτε θα με πείραζε αν ο Π. Κ. έχει καλή γνώμη για σας, ούτε και το αντίθετο. Οι συσχετισμοίδεν οδηγούν πουθενα.
Αν στο λεξικό σας η λέξη Καραγκιόζης χρησιμοποιείται θετικά, αναγνωρίζω το λάθος μου και ζητώ ειλικρινή συγγνώμη.
Η αρχή του ποστ μου ξεκαθαρίζει ότι ούτε δικηγόρος του Π.Κ. είμαι ούτε ειδήμων επί του αντεργκράουντ
Όντως ξέρω λίγα για σας - αυτό είναι αντικειμενικό.
Το "επισφαλές" των πηγών μου είναι κάτι το υποκειμενικό.
Η τίμια διάθεση μου απέναντί σας είναι πάλι αντικειμενική.
Τα επίθετα που χρησιμοποιώ είναι δικό μου θέμα όπως φαντάζομαι και δικό σας θέμα το πώς χρησιμοποιείτε τις δικές σας εκφράσεις. Από το "συγχυσμένοι" βέβαια μέχρι το "βάλτο εκεί που ξέρεις" υπάρχει μια μικροδιαφορά...
Αν προσβάλλεστε από το "καλλιτέχνες" μάλλον καλά θα τα πάμε (ούτε κι αυτό είναι βέβαια υποχρεωτικό).
Για συνάντηση μπορείτε να πάρετε το τηλέφωνο μου από τον Νεκτάριο του Vinyl Microstore.

Αγαπητή μιραντολίνα προφανώς δεν πήγαμε στα ίδια σχολεία... Οι άνθρωποι που με ξέρουν ακόμη κι ελάχιστα θα γελούσαν μέχρι δακρύων αν διάβαζαν τις αστειότητες περί υπεράσπισης - δεν έχω άδικα τη φήμη ότι "Ι am cruel only to be kind". Τα περί κληρονομικού χαρίσματος δεν θα τα συζητήσω - αν το είχα θα μάντευα την αντίδραση σας και δεν θα αποτολμούσα να τα βάλω με τους ανώνυμους Γολιάθ της μπλογκόσφαιρας. Όσο για το αυτόγραφο, καλό θα ήταν να την κόψετε αυτή τη συνήθεια, τώρα που είστε μεγάλη κοπέλα...

Ηρακλής Ρενιέρης

3:41 μ.μ.  
Blogger Mirandolina said...

Η ανώνυμη εγώ, Ηρακλή, θα ήθελα να ξέρω πως κρίνεις το γεγονός ότι η κα Φωκίδη κουτσομπόλευε και λασπολογούσε τους καρατρανσαβαγκάρντια στο μπλογκ του Άγγελου Πλέσσα, κι εδώ όπου γίνεται ο διάλογος με τους καρατρανς αυτοπροσώπως δεν εμφανίστηκε καν. Πως σου φαίνεται αυτό; αξιοπρεπές; ηθικό; κοσμοπολίτικο; trendy; Το γεγονός ότι δεν πήρε πίσω τις λασπολογίες της ούτε, φυσικά, έδωσε κανενός είδους αποδείξεις για αυτές, πως το κρίνεις;

Σας χαιρετώ και σας ασπάζομαι η πολύ ανώνυμη-- τόσο ανώνυμη που η κα Φωκίδη με ξέρει, ξέρει το όνομά μου, ξέρει ακόμη και τους συγγενείς μου και μου έλεγε και πόσο χαίρεται που θα έχει τους καρατρανς στην αναθενα και ποσο της αρέσουν, όταν βρεθήκαμε στα γραφεία της Λάιφο... Αν θες και συ τα στοιχεία μου εγγράφως (για να φακελώσεις; γιατί νοιώθεις ότι κινδυνεύεις και θες να ξέρεις ποιός και τι; γιατι η λάσπη κολάει ευκολότερα όταν επικαλούμαστε ανωνυμίες; τι έγινε και τόση πρεμούρα για τα στοιχεία μου;) μετα χαρας να στα στειλω. ΑΡκεί ένα ημεηλ στο mirandolina@otenet.gr.

8:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Μιραντολίνα, (...σκέτοι ήρωες του Λακλός έχουμε καταντήσει...)
Μάλλον δεν ξεκαθάρισα αρκετά το γεγονός ότι και στην Ανάθενα μόνο τον εαυτό μου εκπροσωπώ και όπου κι αν εμφανίζομαι γίνεται το ίδιο.
Με ρωτάς πώς θα έκρινα την Μαρίνα Φωκίδη για το κουτσομπολιό και τη λασπολογία της εναντίον της Καρατρανσαβανγκάρντιας. Θα σού απαντήσω όσο πιο απλά γίνεται: αν ήμουν εκπρόσωπός της (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ) θα έλεγα ότι αυτά που είπε δεν είναι λασπολογία και κουτσομπολιό αλλά η άποψή της. Άποψη για την οποία είναι ύπεύθυνη η ίδια και μόνο η ίδια και φυσικά κανένας από όσους την άκουγαν. Στο blog του Πλέσσα διάλεξε να καταθέσει τις απόψεις της - όπως κι εγώ, επώνυμα, σηκώνοντας όλο το βάρος της απόδειξης των λεγόμενών της. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να ζητήσεις τα ρέστα από τον Πλέσσα, δηλαδή? κι αν όντως η Φωκίδη απαντήσει μέσω και του Καρατρανσαβαγκαρντικού blog, θα είναι υπέυθυνοι οι Καρατρανσαβανγκαρτιστες για το όποιο ύφος της?
Για το θέμα της ανωνυμίας έχω μιαν ιδιαίτερη ευαισθησία (πηγάζει από μιαν ολόκληρη στάση ζωής και φαινόμενα όπως το πρόσφατο κρούσμα με τον εκδότη του Lifo με κάνουν ακόμη πιο επιφυλακτικό...). Η ευαισθησία μου αυτή λέει ότι πρέπει να εμφανιζόμαστε παντού με το όνομά μας εκτός αν η αποκάλυψη του ονόματός μας μάς βάζει σε κίνδυνο λόγω πολιτικών ή σεξουαλικών προτιμήσεων. Ακόμη η ανωνυμία είναι κατανοητή όταν αυτό που κάνει κάποιος είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου (όπως οι καλλιτεχνικές ομάδες). Δεν πρόκειται να δώσω βέβαια εύσημα θάρρους και ανδρείας στα διάφορα φασιστόμουτρα που λένε τις σιχαμερές τους απόψεις βάζοντας φαρδιά-πλατιά το όνομα και την υπογραφή τους, αλλά αυτό δεν αλλάζει το αρχικό θέμα μας. Η φωκίδη έφθασε στο σημείο να βάλει ακόμη και το κινητό της τηλέφωνο φόρα παρτίδα στο blog του Πλέσσα (κάτι που επίσης δεν επικροτώ...)
Όσο για την προτελευταία σου πρόταση, σού ξεκαθαρίζω ότι :
α) οι ασφαλίτικες μέθοδοι όπως το φακέλωμα δεν ήταν ποτέ κάτι που ζήλεψα. Εγώ πάντως δεν θα σε κατηγορούσα ποτέ ότι αποδελτιώνεις τις παρουσίες μου στην blogόσφαιρα για να με παρουσιάσεις μετά ως αυτόκλητο και ίσως ύποπτο υπερασπιστή (!!!)
β) η ζωή μου έχει δώσει μια καλή σωματική διάπλαση για να μην νοιώθω ότι κινδυνεύω, τουλάχιστον από έναν αντίπαλο (για δύο και πάνω αλλάζει το πράγμα...)
γ) λάσπη δεν ρίχνω γιατί φροντίζω να μην έχω κανένα συμφέρον στα μέρη που τριγυρίζω και η άποψη μου αν ενοχλεί κάποιους τους ενοχλεί ακριβώς γιατί δεν μπορούν να μου καταλογίσουν κανενός είδους ανταγωνισμό και ιδιοτέλεια
δ) εφόσον σε ξέρει η Φωκίδη θα μπορούσε, (μέσα στο κουτσομπολιό και την λασπολογία που κατά την άποψη σου ασκεί), να μου είχε αποκαλύψει εκείνη ποιά είσαι - δεν το έκανε και κρατώ το δικαίωμα της αμφιβολίας για εκείνη. Επίσης, ξεχωρίζω την περίπτωσή σου από εκείνη των παιδιών της Καρατρανσαβανγκάρντιας οι οποίοι δεν μού φαίνονται εμπαθείς, απλώς έχω την άποψη μου για τις απόψεις τους και αυτοί για τις δικές μου... Δεν ξέρω αν εσύ αποτελείς μέλος της (αν ναι, λογικά πρέπει να σε καλύπτει η τοποθέτησή της - αν όχι, ίσως κατηγορηθείς κι εσύ ότι υπερασπίζεσαι κάποιον που δεν το έχει ανάγκη!!!)
Καλό βράδυ,
Ηρακλής Ρενιέρης
(bwanadj@gmail.com)

2:41 π.μ.  
Blogger Mirandolina said...

Αγαπητέ Ηρακλή,

μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε, μου φαίνεται. Ειδικώς καθώς δεν έχουμε πάει και στο ίδιο σχολείο.

Στο δικό μου σχολείο, βλέπεις, όταν κάποιος λέει

Quote
Τώρα η συγκεκριμένη ομάδα έχει ξαναβρεθεί σε κατάσταση διένεξης σε εκθεσιακό πλαίσιο απο ότι ανακαλύψαμε
End of quote

και δε φέρνει καμμία απόδειξη γι αυτό, θεωρείται κοινός λασπολόγος. Αν "ανακάλυψε" κάτι η κυρία, ας το πει. Αν όχι, είναι κοινός συκοφάντης που προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις για μια συγκεκριμένη ομάδα, η οποία δεν της "έκατσε". Σε αυτό εδώ το θέμα, έχεις άλλη ερμηνεία; πολύ θα ήθελα να την ακούσω, ώστε να μη θεωρώ την κυρία αυτή κοινή λασπολόγο κι ευθυνόφοβη.

Για εξήγησέ μου, λοιπόν πως αυτό το περί "ανακάλυψης" είναι, κατ εσέ, "η άποψή της"; Για άποψη σου φαίνεται;

Αν, λέει το σχολείο στο οποίο πήγα, που λες, αν, λοιπόν, η κα Φωκίδη ερχόταν να πει τα ίδια περί "ανακαλύψεων" εδώ, θα έδινε λόγο και στα θύματα της λασπολογίας της, να της απαντήσουν- κάτι που δεν κάνει.

Κατα τα άλλα, περιμένω να μου υποδείξεις σε τι είμαι εμπαθής. Τελος, σέβομαι τις ευαισθησίες σου αλλά εμένα έχουν απειλήσει το παιδί μου ψυχάκηδες του διαδικτύου και από τότε προτιμώ τα ψευδώνυμα.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

8:48 μ.μ.  
Blogger Mirandolina said...

Α, και κάτι ακόμη: και τα μέλη των ομάδων διαφωνούν. Οι ομάδες δεν είναι σταλινικές οργανώσεις.

Καλό Σαββατοκύριακο.

8:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ήρθαν τα μαντάτα σου, πάτησες τη γάτα σου

Επήγες κι έπεσες μες στις ατσίδες
και σου τα φάγανε οι παπατζήδες

Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας

εδώ παπάς, εκεί παπάς

Πού είν’ ο παπάς, πού είν’ ο παπάς

Σαν κορόιδο πιάστηκες, να τα χάσεις βιάστηκες

Φυλάγαν στη γωνιά οι τσιλιαδόροι
και σε δουλεύανε οι αβανταδόροι

Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας

εδώ παπάς, εκεί παπάς

Πού είν’ ο παπάς, πού είν’ ο παπάς

Κι έτσι αυτό το πάθημα, να σου γίνει μάθημα
Αυτό που έπαθες μην το ξεχάσεις
κι απ’ το ΛΥΣΤΕ να μην περάσεις

Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας

εδώ παπάς, εκεί παπάς

Πού είν’ ο παπάς, πού είν’ ο παπάς

Από το Γίγα
Αφιερωμένο στον νέο Ηρακλή
που βγήκε ατάκα και νουμεράδα
να πάρει τους άθλους του αρχαίου!

Τη χαμένη στροφή του τραγουδιού
ψάξε την έχει πολλά
να σου πει.

3:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ντάνκε, Γίγα - θα το σκεφτώ...

Ηρακλής Ρενιέρης

12:31 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Κουτρουμπουσης ειναι Θεος.Κοιταξτε τα χαλια σας αντι να ασχολειστε μαζι του.

3:46 μ.μ.  
Blogger karatransavantguardia said...

Ο Κουτρουμπουσης ειναι Θεος
και η τέχνη θρησκεία
Αμήηηηηηηηηην

κοιτάμε τα χάλια μας και
αναφωνούμε
Α ΛΕΛΟΥ ΓΙΑ!!!

Εμείς εμφανώς έχουμε χρεία
του θείου ελέους...

ελέησοοονν ημάαααααας

4:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home